2011. augusztus 18., csütörtök

Konyhai munkalap 170 cm és 270 cm kő díszítéssel, minőségi Stabeka

Konyhai munkalap 170 cm és 270 cm kő díszítéssel, Stabeka Minőség:
Konyhai munkalapok, nem boltba minőséget, de a stúdió konyha, Stabeka.

Az eladott két darab, az egyik a 1,70 és 2,70 m is, a lemezek még mindig az eredeti csomagolásban, sajnos, hangzott rosszul (nem a minta volt rendelhető). A lemezeket nem kivágások a mosogató vagy tűzhely.

A darabok 60 cm mély, és vastagsága 4 cm. A lemezek nagyon nehéz és kellene felgyorsult Hennef. Mivel nem tudok segíteni, ott vagyok egy gyenge kis nő kell két erős ember, hogy ott legyen.

A berendezés már le, mint dekorációs kő, föld színe szürke, ld. A munkalap látogatható, mint korábban.

A lemezek meglehetősen drágák, így feltettem a 100 €-t, nyitott vagyok az ellen-kínál, és általában hajlandó tárgyalni.

Én vagyok egy privát eladó, így nincs garancia, vagy visszavonását.
Ár: 100 EUR VB